Föreningens 30-årsjubileum, 28 aug

Bildsammanställning SA

Idag var det dags att fira föreningens 30 års jubileum. Förväntningarna var stora. Hur många av våra medlemmar tänkte hörsamma vår inbjudan och möta upp för några timmars trevlig samvaro?
Vi hade planerat och förberett med tipsrunda och diverse tilltugg, men tyvärr startade dagen med både åska och regn och det gjorde kanske att en del föredrog att bli hemma. Synd för efter regn kommer sol och det blev en alldeles fantastisk förmiddag med många goa samtal runt grillen och kaffe och underbart goda pajer hade en strykande åtgång.
Tipsrundans kluriga frågor orsakade även en hel del huvudbry, som även rätade ut en del historiska spörsmål.
Tack till alla som bidrog till en trevlig dag.

Text: Roland Billqvist
Bilder: Inger Persson